Zarządzanie zadaniami dzięki naszemu oprogramowaniu

eZlokalizuj to aplikacja, dzięki której działania w Twojej firmie staną się idealnie skoordynowane, a kontrola czynności wykonywanych przez pracowników nie będzie już dla Ciebie problematyczna. eZlokalizuj to najnowocześniejszy sposób na zarządzanie użytkownikami (w tym wypadku – pracownikami Twojego przedsiębiorstwa) i ich zadaniami.Zarządzanie zadaniami dzięki eZlokalizuj.pl

Aplikację można ściągnąć na dowolny sprzęt mobilny: np. smartfon, tablet i komputer. Wystarczy, że wszyscy pracownicy objęci działaniem aplikacji ściągną je na służbowe telefony lub inne mobilne urządzenia, z których korzystają na co dzień. Będziesz mógł, jako administrator aplikacji, w dowolnej chwili obserwować swoich pracowników, zlecać im zadania do wykonania w biurze lub w terenie i nadzorować poziom oraz czas ich wykonania.

Przykładowe zastosowania eZlokalizuj, dzięki którym doskonale poradzisz sobie z szybszym zarządzaniem firmą:
– Możliwość ciągłego, zdalnego zlecania nowych zadań pracownikom: niezależnie od tego, czy pracują zdalnie, czy są obecni w biurze (na przykład zdalne zlecenie wykonania zakupów do biura, wystawienia faktury, wykonania transportu towarów i wiele, wiele innych).
– Grupowanie zadań i szybkie, czytelne przeglądanie zleceń.
– Ekspresowa kontrola terminów i poziomu wykonania poszczególnych zleceń.
– Stały kontakt z wszystkimi użytkownikami aplikacji w Twojej firmie i obserwacja, która przyniesie Ci dużo wiedzy na temat funkcjonowania poszczególnych działów i pracowników przedsiębiorstwa.

eZlokalizuj jest aplikacją, która w znacznym stopniu usprawni Twoje możliwości zarządzania firmą: na poziomie kontroli pracy większych działów, ale także pojedynczych pracowników. To także sposób na motywację pracowników, którzy będą czuli większą konieczność terminowego wykonywania prac i mieli z Tobą lepszy kontakt.